1c-rarus: Alfa-Auto: Автоматичне обслуговування Автоматичні послуги Автозапчастини, Українська версія 4.0, для 1 користувача-1c-raus: розповсюдження
1c-Rarus: Alfa-Auto: Auto-Show+Auto Service+Auto Parts, Ukrainian Version 4.0, для 1 користувача. Програмний комплекс Alfa-Auto, розроблений на платформі 1C: Enterprise 8, надає комплексну підтримку для всіх бізнес-процесів у технічному центрі та автосалонах. Продукт призначений для автоматизації оперативної діяльності компаній з авто -бізнесу. Програма ALFA -AUTTO дозволяє організувати роботу складу, проводити оптову та роздрібну торгівлю запасними частинами, надавати послуги з ремонту та обслуговування автомобілів, замовляти замовлення та продаж автомобілів, враховувати оплату та стежити за станом взаємних поселень із Клієнти та постачальники. Користувачі програми мають можливість швидко сформувати необхідні документи. Керівництво може швидко отримувати та використовувати дані з різних аспектів компанії. Система надає інформацію, необхідну для управлінських рішень. Завдяки архітектурі платформи 1C: Enterprise 8, управління документом Alpha -Autto ідеально адаптується до потреб реального підприємства. Програма реалізує відмінність між правами доступу на рівні користувачів, вхідних форм, звітів, таблиць, записів. Це дозволяє забезпечити надійний захист комерційної інформації Компанії. Нашу систему було обрано понад 3000 організацій країн СНД. “Alfa -Auto: Автоматичне шоу+Автоматичне обслуговування+Автоматичні частини, ред. 4 "включає такі модулі бухгалтерського обліку: Запчастини: покупки; роздрібна торгівля; гуртова торгівля; робота над замовленнями; Організація внутрішньо -комерційного розподілу товарів. планування ресурсів; Реєстрація ремонту. замовлення на автомобілі; Rokupka та продаж автомобілів; оплата покупців та постачальників; Бюджетування. обмін даними з бухгалтерськими системами; Обмін даними з каталогами виробників. Один файловий шафа транспортного засобу. Пошук клієнтів відповідно до різних даних: VIN, № A/M, повне ім'я тощо. Уніфікована, уніфікована адреса адрес, що містять координати клієнтів, продавців, потенційних клієнтів та працівників. Зберігання історій усіх клієнтів. Можливість працювати менеджерами лише зі своїми клієнтами. Відстеження ефективності менеджерів. Відстеження стану порядку запасних частин. Повідомлення менеджерів про отримання номенклатури за замовленням покупця. Простота попереднього перегляду всіх друкованих документів з можливістю експорту до зовнішніх форматів (TXT, XML, PDF, HTML). Реєстрація втраченого попиту. Можливість заборони продажів, що здійснюються нижче вартості товарів. Відстеження стану документа для аналізу та контролю ділових операцій. Підтримка декількох прайс -листів постачальників. Друк цін на прем'єр -міністр за допомогою 1C: Enterprise 8 та використання Microsoft Office. Замовлення клієнтів та складу для автомобілів. Відповідальне зберігання автомобілів. Попередня підготовка автомобілів, встановлення додаткового обладнання.